bence iki farklı yerde verdiğiniz için farklı çıkmış olabilir ben 298 ile öğrenmiştim 1-2 hafta sonra gidip tekrar kan verdiğimde epey yükselmişti sonraki hafta da sanırım kalp atışını duymuştum diye hatırlıyorum o yüzden erken dönemde sık sık gitmek çok gerekli gelmiyor bana olacağı varsa olur biraz sabredip ileriki haftalarda gitmek daha mantıklı geliyor ama siz bilirsiniz tabiki