347202 Kızlar selam, 33. Haftadayım doğuma sayılı günler kala ne gibi hazırlıklar yaptınız odası, hastane çantası, kıyafetleri gibi sizlerde durumlar ne
sednc0 347202 merhaba bizde 34 üz odası hemen hemen tamam bi halısı kaldı hastane çantamız daha duruyor bizim erken doğum riskim yok diye bekledim süslemeleri falanda duruyor ne yapacağız bilmiyorum 😂😂
asena9 347202 33. Haftadayım ikinci bebe benim, oda yok şimdilik beşiği arabası küveti ıvır zıvır eşyaları ablasından kalanlar var bitek kıyafet alışverişi yapılacak bide kendime pijamadır kremdir vs alınacak daha hazır olan bişey yok bizde 🤣
Parlalina 347202 33+6 yız bugün. Nasipse son 26 gün var doğuma. Risklerim olduğu için 28. Haftamda herşey hazırlanmıştı. Şuan artık bekliyoruz 😅🌸
3_bebelianne 347202 34haftadayım ben hastane süsleri hazır çantam hazır birkaç ufak eksik var sadece onlarda hemen tamamlanacak türden🥳
347202 sednc0 bende yavaş yavaş başlıyorum hazırlıklara benim de riskli bir durumum yok çok şükür , sizlerde durumlar ne merak ettim 🙄🙈
asena9 347202 inşallah burada herşey hazır olanları okudukça ufaktan bi anksiyetem tutmuyor değil ama hallolur bee 🤣
Sydaaslan 347202 şuan hiç bişey yapmadım önümüzdeki ayın başına düşünüyorum begendigim şeyleri ekliyorum trendyoldan vs şimdi yavaş yavaş temizlik yapmaya başladım sonrasında dolap için biseyler yapmak istiyorum ve ek alan açmaya çalışıyorum düzen kurmaya 4. Gebeligim olduğu icin
Parlalina zeynepcee1 böbrekten dolayı 4 kez ameliyat olmak durumunda kaldım. 2 kere anestezi almadan dayanmaya calıstım ilk 3 aylık süreçteydik bebeğe zarar gelmesin diye. Ayriyeten rahmim küçük şekil bozukluğu var oda erken doğum için risk taşıyor
Kkardelenn1 347202 33+5 deyiz sadece halılarımı yıkatmadım onu da bu hafta içi vereceğim bebeğin takı yastığı hariç sanırım suan her şeyi hazır şükür bir hafta içinde arabaya koyarız valiz ve puseti hastane çok uzak ailemizde burda değil artık her kontrole tedbirli giderim 37. Haftada doğum olacak sezeryan normal belirsiz henüz