Use12345 Kızlar merhaba 1 yaş bebeklerinizi nasıl yıkıyorsunuz ben asla tek başıma yıkıyamıyorum küvetinde durmuyor ayağa kalkıyor banyo yaptirmak icin esimi bekliyorum sürekli
demirrleydi_ Use12345 kızım 3 yaşında hep kendim yıkadım ilk başta filenin üstünde yıkadım sonra oturmaya başlayınca oturak aldım orda yıkadım rahat oluyor bir yerede kaçmıyordu
mervemurat16 Use12345 ben ayakta yıkıyorum veya kucağıma alıp yıkıyorum bazen duşa kabine oturup yıkıyorum önüne oyuncak veriyorum başka türlü durmuyor banyo tasıyla oynamak istiyor veya kovaya girmek😄
plajterligi Use12345 küvet zamanını baya geçmiş bence, duşa sokmayı denediniz mi onun içinde daha iyi olur size de kolaylık sağlar❤️ben 5-6 aylıktan itibaren hep duşta yıkadım küveti bırakalı baya oldu
Elaelaelammm Hem beş aylık Hemde 17 aylık bebem var ikisinide tek başıma yıkıyorum😁 oyuncak top falan veriyorum küvette oynuyo işim kolaylaşıyor dene derim
Use12345 Elaelaelammm ya dünyanın malzemesini döküyorum önüne yine de bana yapisiyor kucagima gelmek istiyor