Canım kızlar ♥️ Dün bir dertleşme postu açmıştım ve sizlerle konuşmak bana çok iyi geldi. Burda hiçbirimiz birbirimizi tanımıyoruz ama yeri geliyor en yakınımıza anlatamadığımız şeyleri burda paylaşıyoruz. Herkes birbirine öyle güzel destek oluyor ki bu çok güzel bir şey ve insan duygulanıyor işte 🥹 Hamilelikten hormonlar tavan zaten 🙈😂
Hepiniz iyi ki varsınız , iyi ki varız ♥️
MOTİVASYON DEYİNCE DE SİZ BEE !! 😍😍