BuketKrnn Kızlar yaklaşık 10-11 gün önce ovülasyonda pik gördüm ve değerlendirdim. Şu son 1-2 gündür hiç çıkmadığım kadar çok idrara çıkıyorum ve insanlar bana kokmaya başladı. Koku konusunda hiç hassas biri değildim fakat şu an markette yanımdan geçen birinden bile tiksiniyorum. 2 gün önce sabah yemek yaptım, akşama kadar ellerimde üstümde o kokuyu duydum kusacak duruma geldim. Çok erken değil mi bu tarz belirtiler için ? Ya da bu kadar hızlı belirti yaşayan ve gebelik öğrenen oldu mu aranızda ?
Buse4161 BuketKrnn piki 10 11 gün önce gördüysen regle 3 4 gün kalmış demektir erken gebelik testi yapabilirsin cnm
Talentedmom BuketKrnn ben sık idrara çıkmaya başladığımda hamile çıktım senin de belki öyle olabilir bulantı da var diyorsun
BuketKrnn kızlar yardım, bat 21-23 arası ama bu sabah peçeteye bilye kadar kan geldi, arkası şimdilik yok. Benim döngülerim kısalmaz, uzar. Yani sat 21 ise bat 23’e kadar yolu vardır. Dün de aşırı uykum vardı ayakta uyuyordum resmen. Neden böyle olmuştur ?