asya1010 ben sezaryen oldum bir gün hastanede kaldım ertesi gün eve gelince duşa girdim önemli olan dikiş yerine su gelmemesi dikiş yerime su geçirmeyen bant takmışlardı o bantta 4 gün falan kaldı sonra çıkardık 2 ay yine çok su değdirmemeye dikkat ettim