@Essa0408 ovilasyon takibi yapıyordum 3 haziranda hem piki hem catlamayı gördüm daha sonra reglime 6 gün varken ovilasyon testi yaptım sebebsizce bi baktım pik dedim heralde yine yumurtluyorum ben sonra aksam tekrar yaptım yine pik ertesi gün tekrar yaptım c çizgisinden bile koyuydu t çizgisi sonra kızlarla burda konuştuk test al falan dediler bi gazla test alıp yaptım çok silik çıktı inanamadım testlerede güven olmuyor malum dedim iki gün sonra tekrar yapıcam bugün tekrarladım testi ben şok jdjdj bat 17 hazıran 3 gün var