Kızlar selam, beta;
03 Haziran 22,64
05 Haziran 95,89
13 Haziran 5279,35 çıktı.
Dün doktora gittim kese göründü hatta normalden bi tık kalın güzel dedi kan istedi verdim ama 2 saat sürer çıkması haftaya tekrar gel o zaman değerlendirelim boşuna bekleme dedi bilgisi olan arkadaşlar yükseliş hakkında yardımcı olabilirler mi?
Birde 4+6’dayım sizlerde kese içerisinde bebiş ne zaman göründü?
 
