Melek3675 Teşekkür ederim bilginiz için 🙃 Benim bebeğim hem gazlı hemde büyüğünü zor yapıyor kasılıp kızarıyor uyanık olduğu her an gazıyla büyüğünü yaptırmakla uğraşıyorum masaj fayda etmiyor üzülüyorum onu öyle görünce .O damlayı bir araştırayım belki satışı devam ediyordur olmadı zaten doktorun önerdiği bir damla alacagim :) ama mecburen zeytinyağı deneyeceğim bir defa bakalım :)