Bus1_ Biz 15. Haftaya girdik ama hâlâ kanama alanım var. İlaçlara devam ediyorum. Yavaş yavaş evde yürüyebilirsin dedi doktor. İnşallah geçicek.
Siz de yatabildiğiniz kadar yatmaya çalışın. Annenize falan gidin gerekirse. Benim sağolsun her şeyimi annem yapıyordu. Yeni yeni kendi ihtiyaçlarımı görmeye başladım.