Badusveannesi Çok soru soruyormuşum gibi hissediyorum valla da gene dayanamadım soracağım 😅🤦♀️ hava inanılmaz sıcak ve yemek yiyesim hiç gelmiyır acıksam bile 35+5teyim böyle olan var mı neler yiyorsunuz gün içerisinde
Patiseverana Badusveannesi benim de öyle anca akşama doğru düzgün eşimle bir şeyler yiyebiliyorum tost yaptım kaşarlı soğuk ayranla yedim içtim şimdi hafif şeyler anca öyle kahvaltı falan hak getire 😃 gün içinde bol bol meyve karpuz kiraz falan
Badusveannesi Patiseverana bişey yemediğimde de suçluluk hissediyorum bende elimden geldiğince meyve yemeye çalışıyorum. Çok sağloklı değildir ama kahvaltılık gevrekler falan var ya onlardan mı alsam ki diye düşündüm
Patiseverana Badusveannesi ben de bir yoğurtla falan ondan yedim meyveli falan, alır illa ki besin ya suçluluk duyma zorla yemekte nasıl olur bilmem sıcak çok zorluyor yani 🌺🫣 ki ben sıcak yaz güneş seven bir insanım normalde 😃
Badusveannesi Patiseverana bende aynı soğuğu hiç sevmem güneşe bayılırım normalde. Hamilelikte 2 katı sıcak geldiği için çok bunalıyoruz bence 😅
Patiseverana Badusveannesi evet evet mutfağı göresim gelmiyor habire duş abdest suyla haşir neşr 😃😃 geçecek az kaldı 😃😃