Sep Kızlar çok kötü durumdayım üç gündür mide bulantısı yaşıyorum inanılmaz iştah kaybı da oldu daha önce yoktu. Bu haftalarda bulantısı başlayan oldu mu ??? Neler yaptınız nasıl geçti doktora gitmiş miydiniz ?
Sevde1-gkc Sep bende de 9. Haftada başladı hatta hastanelik oldum kaç kere doktorum ilaç verdi onu kullandım daha iyi geldi şuan 13 haftalık olduk hala sabah bulantılarım var ilacımı kullanmaya devam ediyorum
sude_18 Sep bende öyleyim gece bulantiyla uykudan uyandığımi bilirim kontrolumde doktoruma anlattım durumu prizin diye bir ilaç verdi o kadar iyi geldi ki dün içtim sabah uyanır uyanmaz dün iyiydim bugünde iyiyim bulantı yok çok şükür bende 9+0 :)))
Birhayalimvr Sep bu haftalarda pik yapiyor ama ben öğuruyordum kusma yoktu ac kalinca venelde oluyordu doktora danis cnm bence ilac veriliyormus
Sep Sevde1-gkc Ayyy iki üç günlük sanmıştım ama uzayacak belli ki bende hastaneye gideceğim gibi duruyor prilam dr mi kullanıyorsun kuzum
Hacerstylmz Benimde 7. Haftamda başlamıştı dayanamadım doktora gittim ilaç verdi o işe yaramıştı sonra bıraktırdı ilacı 13. Haftanın sonunda midem bulantım kesildi çok şükür
Sevde1-gkc Hacerstylmz ay maşallah ne kadar şanslısınız ben sürekli öğürüyorum bir de hep düşük tansiyon 😔
Sep Hacerstylmz Ayy çok fena oluyor insan benim 4. Gebeliğim 3 oğlumda da olmamıştı acaba kız mı diyorum şimdi 🥲 sizin cinsiyeti belli mi ☺️
Hacerstylmz Sevde1-gkc en kısa sürede geçer umarım çok zor ben birde çalışan birisiyim Allah bütün gebelere kolaylık versin
Sevde1-gkc Sep Evet doktor günde 3 kere alabilirsin dedi ama sadece sabah kullanıyorum çünkü sadece sabah sorun oluyor bende Sep
Sep sude_18 Ay çok şükür bende ilk fırsatta söylemeliyim bide korktum kalp atımı durunca falan böyle oluyor dediler ama sizden şimdi böyle duyunca biraz içim rahatladı :)
sude_18 Sep zaten gebeler için üretilmiş bir ilaç için gebeligimizi zehir etmektense tadını çıkarın 🥰🥰
Sep sude_18 Aaa direkt sağlım ocağına gideyim o zaman çok teşekkür ederim 2-3 gün bile beni benden aldı gerçekten :)
yenidengebe761 Benim de tam o haftada başladı ve 15. Haftaya ladar sürdü. Gece gündüz kusuyordum ve her şeyden tiksiniyordum. Bana zencefil çayı çok iyi geldi içine de bir dilim limon tavsiye ederim
Sep yenidengebe761 Bir ablamda 9. Haftada çocuk iyice hareketlenmeye başlar ondan mide bulantısı o zamanlar da başlar dedi :) haklı olabilir :)
yesimvera Sep mide bulantısının çocuk hareketiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü benim 4 buçuk haftayken başladı bulantım