Embu Naz3301 devlet hastanesi odaları iki kişilik canım o yüzden asamıyorsun diye biliyorum ama doğum yapmadım üstte kalsın
myangelson Naz3301 hayır asılmıyor. Belki tek kişilik oda olursa bir ihtimal sorarsınız yine de ama genel olarak iki kişilik odalar ve süs yasak. Canlı çiçek falan da yasak bir de
saglikciaanne İki kişilik odada kaldım ben gayette astım önce gelip doguran asiyor kimse de karismiyor valla
Naz3301 Tek kişilik oda da olabiliyor şansa kalmış ama hemşireler falan kızmıyor değil mi asacak yer var mıdır ki çok hevesleniyorum ama aşamazsam diye üzülüyorum
saglikciaanne Naz3301 canım ben çift taraflı bant aldım öyle astım hemşireler neden kızsın kızmıyor yani herkes aşıyor zaten tül falan yapacak mısın bilemem ama çivi falan çakamazsın tabi ki ona göre yanına malzeme alman gerekir