Gebelik düşünüyorum 23 mayıs son adet tarihim 17 haziranda adet günüm olması lazım ama ben dün yaptım bu testi hemde 2 kere negatif gibi ondan önceki testte de yatay çizgi vardı sonradan kayboldu anlamadim erken mi test yaptım acaba markası da al bi galiba yardımcı olursanız