Nurnurree Manisa şehir hastanesinde yüksek ihtimal sezaryen doğum yapacağım. Fakat refakatçi olarak eşimden başkası yok. Şehir hastanesinde doğum yapıp bu durumu yaşayan var mı? Eş refakat edebiliyor mu?
yigitinannesiiiii Nurnurree ben farklı bi şehirde şehir hastanesinde yapıcam tek kişilik oda olmasına rağmen erkek refakatçi kesinlikle yasakmış sistem aynıdır muhtemelen ona göre birini ayarlamaya çalışın bence yine izin verirlerse eşiniz kalır ama vermezlerse en azından perişan olmazsınız
Sinem2019 Odalar iki kişilik olduğu için erkek alınmıyor diye biliyorum ama yüzden tercih etmiyorum şehir hastanesini bende banyo tuvalet ortak kullanım birde
Nurnurree Sinem2019 bulunduğum şehirde genelde odalar tekmis. Bakalım hastaneden bilgi almak en iyisi sanırım