damlaa01 garmastan pomad alın, hemen acısını alıyor, aralarda lansinohun göğüs bakım kremini kullandım, garmastanı emzirmeden önce silmeniz gerekiyor, lansinohta direkt emzirebilirsiniz, birde şeffaf göğüs kalkanı kullanmanızı tavsiye ederim, hem göğüs uçlarınız hava alıyor, hemde akan sütünüz boşa gitmiyor, ben bu şekilde hiç göğüs yarası acısı hiç bişey yaşamadım ☺️ bide sağım yapıyorsanız göğüs ucunuzu ve çevresini lansinohla veya sütünüzle nemlendirin, o şekilde sağım yapın, kuru kuruya yapınca da çok tahriş oluyor ☺️