Nesrinkrdnz1 merhaba geldiğimden beri uzanıyorum evet benim annemler olsun kayınvalidemler olsun kömür kovaları taşırlarmış yine bişey olmazmış ama doktorlar bile diyor artık yediğimiz içtiğimiz hiçbit şey organik olmadığı için sağlıklı olmuyor pek gebelikler diye gerçekten de istemiyorlar yorulmamızı normalde banada taşıtmazlar ama tek indim markete altlı üstlü olunca taşıyayım dedim kayınvalidem de korkutunca belimde ağrıyınca korku sardı birde doğumuma 2 hafta var onun korkusuda olunca ömrümden ömür gitti 10 dakika içinde