Kubra001111 Ayshababy valla ilk defa duydum umarım drlar sırf sezeryan yapmak için böyle soylemiyolardir
Ayshababy Kubra001111 yok kız yurt dışındayım 26 saat boşu boşuna sancı çektirdi normal doğurmam için her şeyi yaptılar
Turuncukadin Kubra001111 tabi ki. Hiç endişe etme önemli olan bebeğin sağlığı. Nasıl doğmak istiyorlarsa öyle oluyor zaten sen ne yaparsan yap