Merhaba kızlar. Kızımın ismini ben koymuştum çok istiyordum cinsiyet belli olduktan sonra ismi de belliydi yani 🤭 Şimdi de bir oğlum olacak inşallah eşim de erkek olursa babasının ismini koymayı istiyordu kötü de Bir isim olmadığı için bakarız dedim. Normalde iki isim sevmem ama düşünmeye başladım Kemal ismine başka ne yakışır sizce?