Adamavi sütünüz bebeği tam doyurmuyor olabilir veya çok küçük olduğundan çekemiyor da olabilir. Kaka olmasa da idrar çıkışı olmalı.
Biz 10 günlük olduk hala sütüm tam yeterli değil. Mama ile destekliyoruz. Hastanede bir gün hiç idrar yapmadı doymadığı için mamaya başlamıştık. Mamadan sonra yaptı çocuk meğer açmış🙊🥹