Kızlar merhaba bu ikinci hamileliğim ilki sezaryen oldu öyle ağrım sancım gelmedi tam bu haftalar da nasıl geçti pek hatırlamıyorum ama bunda dünden beri karnımda adet olacak gibi ağrı var belimde ağrı var kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyor arada biraz şiddetleniyor biraz geçiyor gece de çok rahatsız etmedi bi sabaha karşı belimde biraz ağrı oldu. Nedir bu acaba yalancı sancıdır diye tahmin ediyorum ama böyle sancılar yaşayan car mı aranızda