Pink29 Allah Allah tok karınla mı bu ölçüm çıktı ?? Ya Düşük şeker var sizde ya da ölçüm cihazı hatalı bi daha ölçün . O strip diyorlar Kanı değdirdimiz şey e onların son kullanma tarihi oluyor bi ona bakın. Birde her kan için deldiğimizde parmağımızı o iğneyi atmamız gerekiyor . Ve elini yıkayıp kurulayıp öyle deleceksin parmağını ilk kanı silip ikinci kandan ölçeceksin şekerini . Bunlara dikkat edip tekrar bi bakın bakalım nasıl çıkacak