selam hanımlar, bugğn tam 23+1’iz. bende son zamanlarda aşırı uyku hali, iştahsızlık, halsizlik var. zaten hala kusmalarım arada da olsa devam ediyor. doktorumun verdiği ilaçları zaten aylardır içemiyorum. ilacı içmem ile kusmam bir oluyor. daha mideme inmeden direk çıkıyor ilaçlar. sizlerde durum nedir? önerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen. bu durum gerçekten beni ve psikolojimi artık çok yoruyor. sürekli serum taktırmaktan kollarımın acısına duramaz oldum. hiç geçmeyecek gibi geliyor bu günler… desteklerinizi bekliyorum, lütfen 🙏🏻