deryakrgz Kivircik01 vala gündüz salonun kliması gece yatak odasının kliması çalışıyor umarım daha da sıcak olmaz..
Herseydenbiktim Kivircik01 Sokağın başında manav var gidip alamıyorum ay bunaldım buranın sıcağında ama vazgeçemiyorum 😂😂
MadameTussauds Kivircik01 allah yardimcin olsun bacim zor ya bende bir süre Hatayda yasadim aman aman tövbeler olsunnn o nem o basik hava ayy yapis yapis 😰😰 Simdi Almanyadayim ohh miss sicaklar en fazla 1 ay sürer sonra dereceler düser yine sükür
Kivircik01 Cozymom var klima da ben sürekli içerde oturamıyorum bahçemiz var işler var dışarıda oluyorum genelde
Cozymom Kivircik01 ayy o zaman sıcaklar mecbur çekilecek :( bari işleri akşama alabiliyorsanız alın gündüz hiç çekilmiyor
deryakrgz Herseydenbiktim eşim gelirken alıyo vala yoksa tövbe gidemem muftağa gitmeye bile üşeniyorum 😂😂
Herseydenbiktim deryakrgz Ay bende vallahi ya hele bu haftalarda cok agrim basladi yürümek bile yoruyor dün mutfakta yemek pisirim dedim sıcağından kaçtım valla bide hic yazı sevmiyorum buranın sıcağı da bunaltici😵💫😵💫🥴
deryakrgz Herseydenbiktim cidden öyle bide hamilelikte daha sıcak geliyor bana yoksa doğma büyüme Adanalıyım yani 😂
Herseydenbiktim deryakrgz Bende doğma büyüme Adanadayım her yıl sanki durmadan atıyor dereceler 😂 güneş kremi sürmeyince iki dklık yolda bile insanın rengi değişiyor valla
Kivircik01 MadameTussauds sağol bacım yeminle artık su içmekten de midem bulanıyor o kadar sıcak ki içmeden de duyulmuyor böyle kısır döngü
Badusveannesi Ay valla 35+5teyim adanada yaşamıyorum konyada yaşıyorum ama burada inanılmaz sıcak. Sıcaktan midem bulanıyor ağrıyor artık Kalkıp iş yapmam lazım ama hiç gücüm yok vallaha
Sedanyn Badusveannesi Bende konyalıyım ama bu yıl evlenerek Adana’ya geldim memleketimin sıcağına kurban oluyum o kadar özlüyorum ki
Meral_63 Kivircik01 Urfa da öyle vala sıcaktan olecem bide elektrik sorunumuz da var bide 10. Haftalık hamileyim bogulacam resmne