Kızlar selam dün tansiyonum 13/8 di nabzımda 123 tabi belki tansiyonu yanlış vakitte ölçtüysemde nabzım yüksek çıkmış olabilir sonra düştü çünkü ama dün çok korktum ağlama krizi huzursuzluk felan oldu hastaneye gittim sıkıntı yok herşey normal doğumhanede ölçtüler ebe dedi ki sınırda tansiyon 13/8 di işte yine doktor odasında ebe ölçtü 11/7 çıktı doktorumda dedi ki tuzlu yeme ekmek yeme vs bende sabah yumurtanın tuzlu yeri gelmişti afedersiniz çıkaramadım yuttum o yükseltmiş olabilir mi? Benim tansiyonum normalde hep 11/7 vs 12/8 çünkü anksiyetede olunca 2 kat korku oluyor rahatlatır mısınız 🥲