_momyy
Gerçekten sana helal olsun yani yorum yapmayı düşünmüyordum ama yapmadan da duramadım, ne kadar plansız bebek de olmuş olsa ona kıyamayıp doğurmayı göze aldığın için gerçekten seni tebrik ederim bu uygulamanın diğer platformunda korunmayıp o kadar cahilce şeyler görüp okudum ki senin bebeğini kabullenip sadece zorluk açısından teselli istemen benim hoşuma gitti. O sana süpriz emin ol yıcek ekmeği varmış Rabbim nasip etti Allah sağlıkla evlatlarına yetmeyı nasip etsin yeni doğan dönemi zor oluyor ama sonrası birtık daha kolay oluyor en azından kardeşler birlikte oturup oynayabilir hayırlısı olsun sağlıkla kucağına al