Linam 27+2 günlük hamileyim doğum yaklaştıkça korkuda çoğalıyor 😦sizce normal doğum mu sezeryanmi daha kolay ?
NaimeYilmaz Linam önceliğin hangisi ? Kolay ve acısız doğummu ? Sağlıklı bir doğummu? Doktorunun uygun gordugu doguma ısınmanı tavsıye ederm zamanı gelınce gereklı bılgıyı verıorlar zaten. Korkunu yenmede doktorda yardımcı olcaktır .