MDerin29 Benim adetime 5 gün var sabah kan verdim 170 çıktı bir önceki gebeliğimdede yine beş gün kala 36 ile öğrenmiştim bu kadar yüksek olması kötü bir şey midir bir bilgisi olan var mı
Srp37 MDerin29 hayır kötü birşey değil herkesin gebelik farklıdır. Gayet iyi çıkmış. Hayırla sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza alın inşallah.
birmayismasali MDerin29 benim adete 4 gün varken 324 çıkmıştı. Doktor adetten hemen sonra yumurtlama olmuş hamile kalmışsın demekki dediiii
MDerin29 birmayismasali bugün tekrar kan verdimde tam iki katı artmadı iki gün önce 170 bugün 297,02 çıktı normal mi
birmayismasali MDerin29 yüzde 60 arta bile yeterli bana normal geldi değer. İki gün sonra tekrar verin
Busranur_mnts MDerin29 belki erken yerleşmiştir canım her gebelik farklı sonuçta artış da yeterli sağlıkla büyüsün 💗