1717 ben devlette aşılama yaptırdım ilkinde tuttu çok şükür 16 aralıkta yapıldı aşılama adetim oldu 3 günü bana klomen verdiler 5 gün kıllan dediler büyümesi yumurtanın en küçük 18 mm olması gerekiyordu herhalde geçmiş gün tam şey edemedim pazartesi 4. Gün gittim ben pazar 3. Gün oluyor diye beş gün kullandım cuma gittim 21 mm çıkmıştı solda bir tane yumurta sağda yoktu bana cumartesi akşam 10 da çatlatma iğnesi vurulmamı istedi pazartesi sabah 10 da işleme alacaklardı işlemden bir gün önce ilişki istedi işleme girince bende yaparken ne yalan söyleyim çok ağrı oldu enjekte ederken niye oldu anlamadım doktorda anlamadı ben herhalde olmadı diye düşündüm normalde adet gününün geçmesi bekleniyor ama bende ağrı falan oldu 11. Gün ben test yaptım ikisi de geçersiz test oldu negatif değil geçersiz ben dedim herhalde yapamıyorum sonra gittim hastaneye kan verdim 13. Gün dayanamadım 43 le öğrendim çok şükür şimdi 28+1 oğlumu bekliyorum benimde senin gibi ağrılarım olmıştı ama ben sürekli yatmıştım ayaklarımı yukarı uzatıp inşallah senin de pozitif olur