Aysunxyz ben bir kez muayeneye gittim ahmet beye doktor iyiydi aslımda 2 arkadasım onda dogum yaptılar memnun kalmıslar ama hastaneyi pek sevemedim ben açıkçası ama oradaki betül hanımdan da memnunlar bir arkadaşımda onda dogum yaptı ben akademide yapıcam kısmetse