[silindi] Hep erkek tarafı soruluyor merak ettim valla benim çevremde olan düğünlerde kızın ailesi max 1 bilezik takar onu da kız kendi çalışıp annesine verir sen tak diye. Sizin düğünlerde aileleriniz neler takti kızlar?
keyfimin-kahyasi-misin [silindi] kolye 🫠🫠 bizimkilere kalırsak kız tarafı takmaz derler harbuki ne farkı var yani Takın işte kızınıza takiyosunuz demi
[silindi] aylinpalaa kardeşlerinin taktiği da var mi bunun içinde kuzum?onlar ödünç verilmiş gibi oluyor ya misal benim erkek kardeşlerim 30 gram takti onların düğününde ben aynısını veya daha fazlasını takmaliyim ama annemlerin ve misafirlerin taktiği direkt bana kalıyor
[silindi] Benimennembirmelek neyse en azından esitlermis 😅erkek tarafi da gelin getirdik masrafsız diye seviniyordur benimkiler gibi
Pamuksekercim [silindi] ben 2022 de evlendim kız tarafı aileler teyze amcalar halalar ailemden hariç 9 bilezik taktılar öle diyim erkek tarafıda 3 tane iki tane kayınvalidem gil bir tuğra kolye o kadar
Pamuksekercim [silindi] iki tane kayınvalidem gil bir tane teyze taktı bilegizi takıyorlarmis gibi yaptılar hemen kolumdan çıkardılar bende sınırlendim kendi dugunum ortasında aglayacaktim bileğim küçük düşer diye öle yaptılar 😊
Benimennembirmelek [silindi] beni ailem çocuklarım doğduğunda bile hiçbir şey takmadı hiçbir şey almadı ama kaynanamlar en azından Para taktılar kıyafet aldılar benim gözümde şu an kaynanamlar daha ileride babam sıfır
Herseydenbiktim [silindi] Geçen yıl evlendim ailemin o zaman durumu pek iyi değildi bende çalışıp ceyrek biriktirmistim ceyrekli kolye olarak yaptırıp taktırdım kendime😂 bizde de kiz tarafi pek bir şey takmaz derler ama saçma bizimkilerin ellerinde olsaydı her şeyin en iyisini yapardı, bende takılmadım gücenmedim🎀🙏🏻
Faziletsolak [silindi] 3 tane 20 gr bilezik taktılar birde tuğralı kolye abimde bir 20 gr bilezik ve cumhuriyet takmıştı bizim taraf eşimin tarafından fazla fazla yaptı neredeyse genel olarak (amca hala vs)
[silindi] Faziletsolak benimkide öyle oldu kv 2 cumhuriyet taktı bu yüzden esim ailem ne taktı 5 yıldır ne sorar ne de bir daha gördü annemin kasasında bekler
ug_fa-3diplomalianne [silindi] annem kendi biriktirdiğiyle babam kendi aldığıyla ikisi de birer bilezik taktı iki küçük erkek kardeşim de birer çeyrek taktılar
[silindi] ug_fa-3diplomalianne gayet ideal olmuş klasik Türk kız ailesi takısı kadar olmuş 😍güle güle kullanın
forumgurmesi O zamanlar ev kredimiz felan vardı, çeyizimi nişanımı kınamı a dan z ye yaptılar. Düğünde de 30 gram bilezik, kardeşimde 15 gram kaburga bileklik taktı. Daha ne olsun :)