Hasreett ben de bugün 6 haftalık oldum. Tüp bebekle hamile kaldım. Lekelenmem son 10 gündür ara ara devam ediyo. Dün kontrolum vardı doktorun normal dedi kan sulandırıcıları da kestik. Ama insan tedirgin oluyo. Netten baktığımda normal olduğunu söylüyolar ama insan yine de tedirgin oluyo