Altin23 Daha önce insülin geçmişim olduğu için şeker testi yaptıracağım salı günü. Aç gidicem hastaneye ama ilk kanı verdikten sonra bir şeyler yiyebilir miyim açlığa dayanamam gibi geliyor, bir de kaç kere kan geriyoruz 2 mi 3 mü?
minismom Altin23 2 defa ac veriliyo sanırım 3. tok olarak veriliyo 3 sene once yaptırmıstım pek hatırlamıyorum
altayimmm25 Altin23 Dün yaptırdım. İlk kanı verdikten sonra sadece su içebiliyorsunuz maalesef 🥲 şekerli suyu 5 dakika içinde içip 1 saat sonra tekrar kan sonra 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz 2-3 saat açlık oluyor. Gece 12 de yiyip içmeyi kes demişti bana doktorum baya bi salladı beni açlık araba kullanırken zorladı :)
Srfblt Altin23 canım ben aç karnına gittim ilk kanı verdim, ardından ilacı içtim içtikten 1 saat sonra gidip tekrar kan verdim, sonra yine 1 saat sonra gidip kan verdim 3 kere kan veriyorsun toplamda ama bu süre zarfında hiçbir şey yiyip içmiyorsun
Altin23 altayimmm25 ben de ondan çekiniyorum açıkçası gerçi az önce kaynanam ölçtü tokum şeker yedim şekerim 92 çıktı gün sonu sabah hamur işi falan de yemiştim :)
mehtapdnz Üc kan da ac susuz veriliyor 12den sonra bir kiymik ekmek bile yeme ben sabah 4 de minicik ekmek attim agzima diye geri yollamıslardi kani vermeden önce bol su ic sonra 3 saat icirmiyolar kan verdigimiz icin
Altin23 mehtapdnz ayy çok zorlayıcı ya tek başıma gidicem bir dr az önce evde ölçtük 92 çıktı. Sabah hamur işi yedim bayaa bi sonra da yemek de yedim ekmek de şeker de acaba yaptırmasam mı şimdi kararsız kaldım
Bbam Şeker testinin 3 farklı çeşidi var. İlkinde tok şekilde gidebiliyorsun 500 mg yukleme yapılıyor. Ama tam olarak tanı testi değil. Eğer sonucunda bir sıkıntı çıkarsa bu şeker 1000 mg yükleyip 4 kere kan vermen gerekiyor ve bu süreçte 12 saat açlık ve susuzluk istiyorlar. O yüzden doktorlar genelde 3. Seçenek olan yine 12 saat açlık ve susuzlukla 750 mg yukleme yapiyorlar. 3 kere kan veriyorsun ve testin sonuna kadar bişey yiyip icmiyorsun. Herkes çok kötü şeyler söyledi bana da. Ama bence içini ferah tut sonuçta bebeğinin ve senin sağlığın için bunu yapiyorsun. Doktorunu dinle ve kimseye kulak asma bence. Şimdiden geçmiş olsun.
Altin23 Bbam teşekkür ederimm. Ben de her ihtimale karşı yaptırayım diyorum zor olsa da. Az önce kaynanam ölçtü 92 çıktı şekerim. Sbaah hamur işi yedim baya. Gün boyu ekmek yemek yedim ölçmeden önce de şeker yedim. Acaba şeker var mı yok mu bilemedim
Denizj Altin23 maalesef bişey yiyemiyosunuz. İlk kan aç olarak veriyosunuz sıvıyı içtikten sonra 60. Ve 120. Dklarda 2.3. Kanı veriyosunuz bu süreçte su dahi içmenizi istemiyorlar
Seymabc Altin23 yok yenmiyor malesef hatta su bile icilmiyor 3. Tahlili verdikten sonra istediğinizi yiyebilirsiniz