Nisa0233 benim eşimle uyuşmazlığım var çocuğum babasının kanını aldığı için Doğunca bana iğne vurdular şu anda ikinci çocuğu hamileyim yine 28. haftada iğne yaptılar ilk çocuğum da sarılığı devam ediyordu uzun bir müddet çocuğumun yüzü sapsarıydı gözlerinin içi falan emziriyordum mama veriyordum benimki de mama içmiyor da tükürüyordu anne sütünden geçen bir sarılıptı doktor korkmayın ara ara kontrole gelin diyordu banyosunu yaptırırken suyun içine altın koyuyorduk annem söylemişti ne kadar doğru bilmiyorum ama yapıyordu k