Yarın reglime 4 gün kalmış olacak. babalar günü ya yapmak da istiyorum bir yandan olursa eşime sürpriz yapmak için. Kafam çok karışık. Belirti olarak gogus hassasiyeti bel ağrısı var ama bunlar zaten bende her regl oncesi de oluyor umutlanmak da istemiyorum o yüzden. Elimde predictor marka var 6 güne kadar çıkarıyor diyor. Napsam Yarın yapsam mı? Yoksa regl gecikmesini mi beklesem? Normalde bu kadar bel agrisina erken olurum hamile değilsem bu ağrıya 1 2 güne olmam lazım çünkü bayağı ağrıyo