Yenidoğan hemşiresi bana ayaklarını uyar demişti , ben uyarmama rağmen kalkmıyordu. Sen bebeğin olduğu için kıyamıyorsun nazik yapıyorsın o yüzden uyanmaz dedi, kendisi gelip gösterdi ayaklarını sıkıyordu baya . Sakın burnunu tutup uyandırmaya çalışma dedi bu Arada