Peri_1 Kızlar adetime 2 gün var sabah test yaptım ama uyku sersemliğiyle pek bişey göremedim çizgi yok gibiydi şimdi tekrar bi bakıyım dedim testim bu şekilde sizce kuruma çizgisi mi yoksa gebelik var mı ? Awox test kuruma çizgisi yapmıyor diyorlar
Mariam2 Peri_1 awox çizgi çıkarmıyor diyolar ama bilemedim ayirca kuruma çizgi bukadar net ben görmedim
seher_edz Peri_1 Benimde böyle çıktı ilk 2 dakikada canım reglime bir gün var inşallah güzel sağlıklı mutlu haberler alırız ya
alinasil beta idrarda geç yükseldiğinden böyle çıkıyor genelde erken gebelik testlerinde. Eğer beklenen adetinden önce yaptıysan testi bu şekilde olması normal kan baktır bence kesin sonuç alırsın
Peri_1 Nrslbkc teşekkürler çok heyecanlandım adetimin gecikmesini bekliyim en yakın zamanda gidip veriyim
Peri_1 Mariam2 4 gün önce awox test yapmıştım yine onda hiç birşey çıkmadı kuruma çizgisi falan tek çizgiydi
Mariam2 Peri_1 sonradan oluşan çizgi net çıkmıyor ki ben oyile gördüm evet çıkıyor awox bilmiyorum kulanmadim değer markalar zor görülür çizgi çıkarıor
Peri_1 seher_edz inşallah canım ya benimde pazartesi adetim ikinci testi tekrar yaptım böyle çıktı betamız düşük çıktığı için gölge gibi çıkıyor galiba 
Peri_1 seher_edz inşallah güzel sonuçlar alırız bende kan vermeye geldim bakalım belli olucak 1 saate