Kizlar merhaba benim 2 gün önce bı bumara aradı spam olarak düştüğü için çalmadı telefon otomatik engel atmış bı uygulamadan baktığımda ise dolandiricidir açmayın ilaç satmaya çalışıyor gibi etiket eklemişler neyse önemsemedim zaten e nabiza tesadüf eseri girdiğimde ben sağlık ocağına gitmedigim halde sanki benim adıma gidilmiş gibi gösterilmiş birşey anlamadım ayrıca dış hekimligi diyor sağlık ocağında dış hekimliği varda benim mi haberim yok bu durum birtek benim mi başıma geldi bakın e nabizda böyle 