Aayyysseell 26 hafta 3 günlük gebeyim kaç aylık oluyorum. Benim hesabım şöyle altıncı ayı doldurdum yedinci ay için gün sayıyorum yedinin içindeyim diye değil mi
Matmazelfirarda Aayyysseell Aayyysseell https://www.instagram.com/p/Bov2fPUhVLY/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=19sqni7s4cpf9 Bu yardımcı olacaktır
Aayyysseell Ayazayaz bu kadar net olduğun için sağol 😂😂 offf çabuk bitse şu gebelik yaaa çok yoruldum kucağıma almak istiyorm
Ayazayaz Aayyysseell sen yine iyisin ben daha 23+3 teim bıktım artık gerçi benim 2. Gebelik ama yinede bir an önce çıkmak istiyorum bu moddan ama özeleyecğimide biliyorum napim bilmiyorum 🙄
Aayyysseell Ayazayaz vallaha bende bıktım bu ne bir kaç ay olsaydı 1 yıldan 3 ay eksik olmaz ki bu kadar da