8 aylık bebeğim var 1 aydır aynı kiloda yemesi iyi fakat kilo almıyor kilo aldıracak tarifleriniz varmı yemek yedikten sonra hemen tuvaletini yapıyor ve kilo almasını sağlamıyor doktora gittik bir sorun olmadıgını söylüyor ama benim içim içimi yiyor herkes zayıf kilo almamış küçük diyor