1mihrimah göğüslerimde bişey yok ama 2. bebeğim ilkinde de şişiyordu ama bunda hiç şişi inmedi mahvoldum sol koltuk altımda 2 tane kocaman beze gibi çıkmış aşırı ağrıyor kızlar süt düğümlenmesi gibi başına gelen var mı
Asya1122 1mihrimah lahanayı haşlayıp koyun iyi gelir. Başka türlü gebelikte göğüs ucu uyarilmamali bilirsiniz zaten sıkmayın gebelik devam ediyor dimi ben yanlış anlamadım
Mucizee80 1mihrimah emzirme eğitimine gttim orda emzirirken o bezelere masaj yaparak bastırarak emzir dediler bebek açar dediler dedikleri gibi oldu iki göğsümde de vardı ikisi de dağıldı kanallar tıkandığı için oluyormuş tavsiye ederim birde yazmışlar zaten lahana sar dedi
Oznurcivan 1mihrimah Kesinlikle emzirdikten sonra sağım yapmalısınız bebek hepsini boşaltamıyor belli ki, Sağım yaparken de bebek emerken de şişen yerlere bastırın acıyabilir ama düzelecek sonuçta bastırın masaj yapın lahana sarın o bölgeye.
Asya1122 1mihrimah sağlıkla büyüsün. O zaman sütü tam boşaltamıyor olabilir bebiş sağım yapın yine de lahana işe yarıyor. Hem de riski yok.
1mihrimah susaMom_ sağma başta yapıyordum yoğun bakımda kalmıştı ama artık düzenli emiyor göğüslerim boşalıyor ama koltuk altımın şişi inmedi hiç
susaMom_ 1mihrimah Canım bence bebek tam boşaltamıyor sağmayla halletmeye çalış bir doktorada görün lahananın bir zararı yokta sütü çekiyor diye biliyorum
1mihrimah Oznurcivan Mucizee80 koltuk altımda olduğu için bastırsam da gitmiyor bide el değmiyor öyle acıyor ki😫
saglikciaanne 1mihrimah antibiyotiksiz geçmez muhtemelen ya iltihap oldu ya da lenf bezi sisti . Doktora gidin yoksa orada kalıyor o şişlikler
Hashasim2020 Benim 2 kere başıma gelmişti bi kere 3 tane kocaman çıkmıştı ağrılı bir kere de göğsümde yumru gibi olmuştu, her ikisinde de sürekli pompa ile sağım yaptım hep boş tuttum birkaç güne geçti felaket bişi
kurkmantosuzmadonna 1mihrimah bebeğinizi ters pozisyonda yani koltuk altı pozisyon ile emzirmeyi denediniz mi tıkalı süt kanalları açılıyor öyle