55Ozge55 Kızlar bebeğim tam 1 aylık oldu ama hala göğsüm acıyor emzirirken tahmini ne zmn veya nasıl geçer bilgisi olan
fairytale_ 55Ozge55 kantoron yagı varsa surebılırsınızz geçiriyor acıyı bebek göğsü yanlıs kavrayınca acır demıstı hemşire bıze yenı oldukları ıcın zamanla duzelıyor
Kevsssim 55Ozge55 tahinin üzerindeki yağ bana çok iyi geldi direk susam yağı da deneyebilirsiniz inşallah en kısa zamanda iyileşir