Reglim bittikten 2 gün sonra cinsel birliktelik oldu yaklaşık 4 gün geçti üzerinden ve kasık, bel ağrım var özellikle belim regl olduğumuzdaki gibi ağrıyor uzun süre ayakta duramıyorum test yaptım fakat henüz çok yeni olabilir diye düşünüyorum negatif çıktı hamilelik belirtisi mi sizce yardımcı olur musunuz?