İyi akşamlar kızlar. Doktorum İkili test için perinatoloji bölümünden randevu almam gerektiğini söyledi. O kadar zamandır bakıyorum anca randevu bulabildim ama hesaplarıma göre randevu tam 14+0 denk geliyor. Hiç bu haftada gidip yaptıranlar oldu mu? Hastane evime uzak bakmazlarsa boşuna gitmiş olacağım. Tecrübesi olan yazarsa çok sevinirim 🙏 Hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize inşallah ❤️