Gazelllll Hanımlar 32 haftada erken doğum riski olanlarlar oldumu acaba ne yaptınız neler kullandınız faydası oldumu çok korkuyorum . Doktor fitil verdi Progestan vajinadan alınıyor yaşayan varsa anlatabilir mi
Asya1122 Gazelllll korkmayın 34 te 30 hafta gelişimle doğdu ilk kızım çok şükür 4 yaşında. Evet kuvezde kaldı ama şükürler olsun sağlığı gelişimi şuan yaşıtlarıyla aynı
Naazli Gazelllll komşum 30 haftalık doğum yaptı. Bebek 28 haftayla uyumluydu doğduğunda. Uzun bi yoğun bakım sürecinden geçti. Şimdi 6 yaşında. Maşallah gayet sağlıklı yerinde durmuyor yakalayabilene aşk olsun 🥰
MaviNur25 Gazelllll 32de servikal kısalıgımın oldugunu öğrendim günde 3 tane progestan kullanmaya basladım ve genelde yatmaya dikkat ettim hiç iş güç yapmadım 34+5 ise 2 cm acıklıgım oluşmuss tamamen yattım sadece tuvalet ve yemek hep evdeydim bayramda bile yattım cıkmadım şuan 36+3 günlüğüm bgnde kontrol vardı hâla 2cm 37ye kdr dikkat etmeye calısıcam bakalım stres yapma dikkat et iş güç yapma sende ilerlersin inş benimde hiç umudum yoktu aglayarak stres yaparak gecti saclarım beyazladı resmen 😢😢
Sedavarol Gazelllll merhaba, bende 32 haftamda doğum yaptım, oğlum 3 yaşına girecek, çok şükür yaşıtlarıyla bir,ngelişimi çok iyi elhamdülillah, sağlıcakla 🙏🤍
Gazelllll Birde 32 haftada doğum yapıp bebeği sağlıklı olanlar varmı erken doğum riski var dedi çok korkuyorum daha çok küçük
Visenya Gazelllll Geçen hafta 32+5’te doğum yaptım canım 🥺 Bende hiç belirti yoktu, keşke belirti olsaydı dikkat ederdim belki geciktirilirdi diyorum. Bebeğimi küvöze aldılar tabi ama çok şükür gayet sağlıklı bir sıkıntısı olmadı sadece kilo alımını ve biraz daha güçlenmesini bekliyoruz.🙏🏻 Ne yaparsan yap bazen her şey olacağına varıyor galiba
ErsBegAs Gazelllll arkadaşımın bebişi 31 haftalık doğdu 1 aya yakın küvezde kaldı şimdi maşAllah 2 gün önce benim sınıfa getirdi çocuklara kendini kovalatıyordu 1.5 yaşında 🥰🥹
Burcak61 Gazelllll 32 haftalık doğurdum oğlumu 42 cm 2350 grm gayet sağlıklı sadece 4 gün küvözde kaldı kan şekeri düşüklüğünden 2 gün süt yolladım 3. Ve 4 gün emzirdim sonra çıkarıp getirdim eve şu an 6 yaşında 110 cm i geçmişti yaşıtlarıyla aynı boy sadece kilosu biraz fazla 28 kilo
yaseminkarakus0728 Gazelllll 32+4 haftalıktım kontrole gittim bebek beslenme bağını kesmiş ve 30 haftalıkla uyumluydu 1620 gramdı doğum yaptım acil sezeryanla ve küveze aldılar hemen 36 gün küvezde kaldı bu arada 1535 grama kadar düşmüştü ama kğvezden çıktığında 2480 gramdı. Çok şükür şimdi gayet sağlıklı hatta yaşıtlarının üstünde boy olarak. Haziranın 26 da 4 yaşına giricek inşallah
Asya1122 Gazelllll evet bir maşallahı var o dönemler sizin gibi yıprattım kendimi ama öyle böyle değil . Büyüyorlar ama merak etme herşey yoluna girecek yeter ki yüksek tut moralini
esmaugurrr 34.haftada sancılarım başladı hen idrar yolu enfeksiyonu hemde rahim ağzı kısalığı vardı doktor erken doğum olabilir ciğer geliştirici iğne yapalım dedi 2 doz oldum sonrada 2 gün turuncu sancı giderici hap içtim çok şükür bu hafta 38 deyiz doğumu bekliyoruz artık korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz
T-159 Gazelllll benim 32 de rahim ağzı kısa dedi sancı çıktı nst de ama ben yatmamistim kucuk cocugum var diye yat dinlen hicbisey yapma dedi yabiki yatamadım yani dinlemedim de hiç ilaç felan da vermedi ama şuan 36 oldum Bi sorun yok hersey olacağına varıyor anlayacağın canım korkma