Cesie 🤧
Evet yine takip et hayırlısıyla olur oda vücutta toparlanmaya çalışıyor hayırlı zamanda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ben mesela 15 gün ya da daha fazla kanama lekelenme gördüm 1 hafta denmişti oysaki biraz vücuttan vücuda da değişiyor bir de korunman gerekmiyor mu bana en az 2 adet gör demişti doktorum hafta ilerledikçe sanırım biraz daha bu süreç uzuyordu
Kaybın içinde doktorlar ne diyor bir gelişme oldu mu bu sefer ne şekilde önlem alacaklar?
Allah büyük vardır bir hayır çok zor ve üzücü tabi ne desek boş ama bende kaybettim üzüldüm seninkiyle kıyaslanamaz tabi.. sonra Allah bir aldı iki verdi 🙏🏻 geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diyelim, inşallah hayırlı zamanda hayırlı şekilde sağlıkla kucağına alırsın evlatlarını 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💕