269522 mavi123_ benim olmuştu oğlumda ama bir belirtim yoktu doktor kontrolünde doktor söylemişti kanama alanı var diye yat dinlen demişti sadece.
Sevcantan mavi123_ korkmayın benimde oldu 8 haftalıkken öğrendim doktor söyledi hiç bir belirtim yoktu ama geçti sadece yormayın kendinizi korkmayın endişe etmeyin
yesimvera mavi123_ bende ilk hamile olduğumu öğrendiğim de kontrole gittim kesenin yanında kanama var dedi ama korkma ağır bir iş yapma dedi promester iğne verdi 5 adet ve 3 günde bir yaptır demişti. 10 gün sonra gittim kanama yok olmuş dedi korkulacak bir durum değil ama dikkat edilmesi gerekiyor
mavi123_ 269522 ben 2 hafta önce Dr gittim herşey yolunda dedi. Bugün nedense belimden sanki ağırlık asılmış gibi bir ağrı var bide karnımın alt kısmında. O yüzden endişelendm acaba kesemde kanama falanmı olmuş bir terslikmi var diye
ikiprensannesii_ 269522 eeee nasıl oldu gectimi peki 7/24uzaniyormudunuz yoksa arada kalkıp yuruyormuydunuz
fairytale_ mavi123_ hamılelıkte bel ağrısı alt karın agrısı olur normal seyler ama endıse edıyorsanız doktora gorunebılırsınız saglıkla kavusun bebegınızd
269522 ikiprensannesii_ öyle aşırı sürekli yatmadım ağır iş yapıp kendimi yormadım sadece sonra ki kontrol de geçmişti
Ayse10 mavi123_ benim de olmuştu ama dışardan belli olan bişey değil doktor kontrolünde farkedilmişti.
Nur81 Ayse10 ne zaman geçti sizin benimde dışarıdan bi kanama yok kese arkasında ufak bir alan var dedi ilaç verdi fitil olarak ağır kaldırma ayakta çok kalma dedi ama ben sürekli yatıyorum
269522 ikiprensannesii_ boşver yatsana canım yaa😂 valla şuan ikinciye hamileyim yatma gibi bir lüksüm yok ilk hamilelik gibisi yok keyfini çıkart hiç öyle dert etme kanama alanı geçen birşey ama sen bu bahaneyle prensesliğini yaşa dokuz ay sonra o günler geri gelmiyor😂
Ayse10 Nur81 benim 6. Haftada başladı 11. Hafta gibi bitti benim epey büyüktü 4,5 cmdi, günde 3 kez progestan kullandım, yemek ve WC harici kalkmadım çok zorunlu haller dışında, geçer sizin de merak etmeyin dikkat edin ağır kaldırmayın kendinizi yormayın.
ikiprensannesii_ 269522 haklısınız valah. Eşim gurbetten benim için geldi 4yasinda oğlum var çok yaramaz eşim hem ev işleriyle hem yemekle hem çocukla uğraşıyor üzülüyorum valah hiçte alışık değilim 🤣🤣🤣 dediğiniz gibi bence ole yapmalıyım
Nur81 Ayse10 kaç cm olduğunu bilmiyorum söylemedi o an doktorum ama küçük dedi sıkıntı yok ayakta çok kalma ağır kaldırma dikkat dedi fitil verdi işte ben de zaten hep yatıyorum umarım geçer
Momuyy mavi123_ ben de yoğun şekilde 3 gün kanama mı oldu 1 gün gittiğimde doktor progestan yüzlük vermişti diğer gün gittiğimde 200′lük 3 doz artı bir fitil daha progestan serum progestan iğne ile 4 günün sonunda kanamam bitti 3 gün yoğun 4 gün silik silik
Ayse10 Nur81 geçer geçer benimki dediğim gibi epey büyüktü ve o kadar büyük olması gerçekten sıkıntı, o yüzden stres yapmayın atlatırsınız, sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza🌸