Nurhayat Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim karın ve kalça kısmın da az az çatlaklarım oluştu ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz 🙏😊
Nurtac Bende araştırdım baya bebe yağı ve Lierac diye bir krem varmış eczanelerde çok iyi diye duydum onu sürüyormuşsun bende kullanmaya başlayacağım kullananların çatlağı olmadığını söylediler
Thesra Saf zeytinyagi kullanabilirsin olan catlaklara faydasi olurmu bilemiyorum fakat yeni olusmasini önler😊
Bahar1187 İlk baştan hep bebe yağı kullandım sonra bio oil ama berbat çatladım bana bişey fayda etmedi maalesef