Hanımlar yeni sezaryen doğum yaptım. Ameliyat sonrası on günlük OKSAPAR verildi
Son iki gün kala bende çıldırtan bir kaşıntı başladı. Eklem içleri gövdem bacaklarım her yerim kaşınıyor. Prospektüse baktım yaygın yan etkilerde kaşıntı vs var.
Bu şekilde veya daha farklı yan etki yaşayan var mı?