T-aksoy benimde idrar kültürümde Streptococcus agalactiae çıktı strep gruop b yazıyor,daha sonucumu doktora gösteremedim bugün çıktı. Penicillin öneriliyormuş gebelere bu bakteri için,35/37 hafta arasında sürüntü testiyle taşıyıcı olup olmadığın belli oluyormuş doktor gerek görürse antibiyotik tedavisi başlanıyormuş ki doğuma az kalmış bence başlayacaktır birde doğum sırasında zaten antibiyotik veriliyormuş bu bakteri için verilmesi gerekirmiş bebeğe geçmemesi için